Case Koskikeskus

Koskikeskus pääsi eroon paperirumbasta

Koskikeskus on Cityconin omistama ja hallinnoima kauppakeskus Tampereella.
Cityconin tavoitteena on tarjota parhaat liiketilat ja päivittäiset ostoselämykset urbaaneissa kauppakeskuksissa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa ja Tanskassa.
Yhtiö on päivittäistavarakauppavetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa.

Lähtökohta

Koskikeskuksen avainhallinnasta vastaavat ulkoistetut palveluntuottajat, kuten lukitus- tai vartioimisliikkeet. Kulunvalvontatunnisteiden toimittaminen kiinteistön vuokralaisille on ollut työläs prosessi, joka on edellyttänyt sähköpostirumbaa, paperilappujen täyttämistä sekä niiden arkistoimista. Lisäksi vuokralaisten on täytynyt erikseen noutaa kv-tunnisteet valvomosta.

“Tuntuu aika mahdottomalta pelkkä ajatuskin, että palattaisiin entiseen.”– Mika Tanskanen, Kiinteistöpäällikkö / Koskikeskus

Ratkaisu

Koskikeskus otti LokiTime Avainhallinan käyttöönsä ja kokemukset ovat olleet niin positiivisia, että ohjelmiston käyttöä Cityconin muissakin kohteissa selvitetään.

“Paperittomuuden ja prosessin tehostumisen myötä avainhallinta on muuttunut nopeammaksi ja helpommaksi. LokiTime Avainhallinnan avulla olemme pystyneet parantamaan asiakaspalvelua huomattavasti vuokralaisten suuntaan ja se on tuonut merkittävää työajan säästöä paperisiin luovutuksiin verrattuna. Vuokralaisten ei enää tarvitse hakea kulunvalvontatunnisteita valvomosta, vaan järjestyksenvalvoja voi toimittaa avaimet suoraan asiakkaan liiketilaan ja ottaa kuittauksen paikan päällä mobiilisti”, kertoo Koskikeskuksen Kiinteistöpäällikkö Mika Tanskanen.

Citycon yhtiönä pyrkii aktiivisesti löytämään uusia keinoja asiakaskokemuksen parantamiseen sekä hyödyntämään digitaalisia palveluita toiminnassaan. LokiTime Avainhallinta istuu Mikan mielestä tähän tavoitteeseen erittäin hyvin. “Tuntuu aika mahdottomalta pelkkä ajatuskin, että palattaisiin entiseen” Mika sanoo.

Kiitosta saa myös yhteistoiminta Sowelluksen kanssa. “Yhteistyö on ollut varsin mukavaa. Olette hyvin tunnistaneet asiakkaan bisneksen ja tarpeet sekä löytäneet niihin ratkaisut. Voin suositella LokiTimea muillekin toimijoille ja olen niin jo tehnytkin”.


Asiakashyödyt
Asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen parantuminen
Työajan säästö
Papereista eroon
Prosessien tehostuminen
Yhtenäinen tieto kaikista avaimista ja toimipisteistä digitaalisessa muodossa.


Lisätietoja antaa
Mika Tanskanen
Kiinteistöpäällikkö / Koskikeskus
+358 (0)50 428 0972
mika.tanskanen(at)citycon.com