Näin pääset käyntiin digitaalisen avainhallinnan kanssa

Usein kysytyt kysymykset

Mikä LokiTime on?

LokiTime on digitaalisen avainhallinnan työkalu, jolla helpotat organisaatiosi avainhallintaa, ja teet siitä turvallista ja selkeää. LokiTimen avulla sinulla on aina ajantasainen avaintieto, ja virhekirjausten ja hukkuneiden avainten osuus vähenee, kun kaikki avainten luovutukset ja kirjaukset tehdään sähköisesti LokiTimen avulla. LokiTime on luovutustyökalu, jonka avulla hoidat myös parkkiluvat, kulkutunnisteet ja muut organisaatiosi lainattavat asiat. 



Unohda siis epämääräiset paperikirjaukset tai hankalat Excel-dokumentit, ja siirry avainhallinnassasi kokonaan digitaaliseen aikaan. LokiTimella hallitset avaimia, kulkutunnisteita ja työvälineitä 100% digitaalisesti.

Ei enää virhekirjauksia, tietojen katoamista tai reklamaatioita. LokiTimessa kaikista avainluovutuksista muodostuu sähköinen sopimus, joten epäselvissä tilanteissa, kuten avainten katoamisen yhteydessä, voit aina tarkistaa, mitä on sovittu ja kenellä on vastuu. 

Miten pääsen alkuun avainhallinnan kanssa?

Avainten hallinta voi olla monimutkainen prosessi, erityisesti jos osa-alueita, kuten turvallinen säilytys, inventointi tai kirjanpito, ei ole aiemmin hoidettu järjestelmällisesti organisaatiossa.

Jos et tiedä, mistä aloittaa, niin soita meille +358 40 505 1725 tai lähetä viestiä asiakaspalvelu@sowellus.fi. Tarjoamme ilmaisen konsultoinnin, jossa kerromme, mitä asioita sinun kannattaa huomioida ja kuinka voit toteuttaa avainhallinnan turvallisesti ja ohjeistusten mukaisesti.

Olemme auttaneet yli 270 yritystä ja organisaatiota siirtymään digitaaliseen avainhallintaan Suomessa, Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa. Tunnemme asiakkaidemme haasteet ja autamme sinua löytämään oikeat ratkaisut avainhallinnan tarpeisiin, oli kyseessä sitten pieni tai suuri kokonaisuus.

Onko LokiTimesta hyötyä pienelle määrälle avaimia?

Olipa avaimia hallussasi pieni tai suuri määrä, niiden ajantasainen kirjanpito on välttämätöntä. Yksikin kadonnut yleisavain voi vaarantaa koko kiinteistön turvallisuuden ja aiheuttaa merkittäviä kustannuksia uudelleensarjoituksen myötä. Myös esimerkiksi palauttamatta jäänyt kulkutägi voi olla turvallisuusriski, jos ei tiedetä tarkasti, kenelle se on luovutettu ja onko se tarpeen deaktivoida.

LokiTimen avulla hallitset helposti kaiken kokoisia avainkokonaisuuksia ja varmistat ajantasaisen kirjanpidon heti alusta lähtien. Pienemmän avainmäärän kohdalla alkuinventaariota ei välttämättä tarvita ja avaimet voidaan lisätä järjestelmään suoraan mobiilisovelluksella. Näin LokiTime saadaan nopeasti käyttöön ja kuittaaminen voi alkaa heti.

Sopiiko Lokitime myös muihin lainattaviin kuin avaimiin?

LokiTime mahdollistaa monenlaisten lainatavaroiden, kuten parkkilupien, postipakettien, työkalujen tai vaikka ruohonleikkureiden, luovutuksen ja hallinnoinnin – vain mielikuvitus on rajana. Jokaisesta kuittauksesta muodostuu sopimus, jonka ehtoja voidaan joustavasti mukauttaa erilaisten käyttötarpeiden mukaan.

Voiko LokiTimella keskittää kaiken avainhallinnan saman palvelun alle?

Kyllä voi! LokiTime toimii organisaation avainhallinnan keskitettynä järjestelmänä, johon voidaan liittää lukitus- ja kulunvalvontajärjestelmät, paperiset kuittaukset, avainkaapit sekä alihankkijoiden hallussa olevat avaimet. Järjestelmä tarjoaa pääkäyttäjälle selkeän tilannekuvan, jossa hän voi seurata eri toimipaikkojen avaimia, määrittää eritasoisia käyttöoikeuksia avainhallintaan osallistuville henkilöille ja jakaa tietoa tarpeen mukaan. Kaikki avaintieto ja sopimukset ovat jatkossa kätevästi saatavilla yhdestä järjestelmästä.

Toimiiko LokiTime avainkaappini kanssa?

LokiTime on yhteensopiva kaikkien markkinoilla olevien avainkaappien kanssa, tarjoten lisäturvaa avainten lainaukseen. Avaimet säilytetään turvallisesti kaapeissa ja käyttäjät voivat kuitata ne lainaan omalla puhelimellaan. Järjestelmä tarjoaa reaaliaikaisen näkymän kaikista kaapeista, avaimista ja lainauksista, joita voi hallinnoida keskitetysti selainpohjaisen käyttöliittymän kautta. Palveluun voidaan lisätä myös muita lainattavia kohteita, kuten työvälineitä, parkkilupia ja läppäreitä. Ratkaisu varmistaa avainten 100% jäljitettävyyden, parantaa kiinteistön turvallisuustasoa ja vähentää avainhallintaan kuluvaa aikaa merkittävästi.

Näin pääset alkuun

Lisää esineet järjestelmään
Kuittaa esineet mobiilisovelluksella
Done! Sopimus tallentui pilveen
Hallinnoi missä ja milloin vain

Voimmeko auttaa sinut alkuun?

Varaa kanssamme puhelu, niin kartoitamme yhdessä avaintenhallinnan nykytilan ja suunnittelemme teille toimivan kokonaisuuden Lokitime avulla.

Asiantuntijamme apunasi

Sopimusasiat, laskutus

Tuomas Pohjola
+358 40 560 1234
tuomas.pohjola@sowellus.fi

Markkinointi

Timo Kuusela
+358 40 563 8938
timo.kuusela@sowellus.fi

Teknologia

Ari-Pekka Ojanen
0600 418 717
aripekka.ojanen@sowellus.fi

Presales

Lari Niittylä
lari.niittyla@sowellus.fi

Presales

Alex Kanto
alex.kanto@sowellus.fi